Kick-off

Ja, igår var det alltså dags för årets säsongarkickoff här i Branäs. Helt sjukt roligt, gratis dricka och gott sällskap. Hände som vanligt en massa knepigt som jag inte skriver här, men jag vaknade iafl upp i min egen säng klockan halvtio i morse, helt av migsjälv. Är jag inte duktig såsäg? Sov i åtta timmar och drack somvanligt vatten för att slippa bakfylla, vilket jag lyckades med denna gången också! Jobbar inte idag men imorgon jobbar jag 7-14.30 och sen blir det förhoppningsvis skidåkning på kvällen. På måndag är det skidåkning hela dagen som gäller, har lovat att åka med killarna lite snabbare än vanligt. Detta kommer att bli en GRYM vinter!

Mina händer efter det lilla dilemmat med snökedjorna!

Kommentarer
Postat av: josefin

AJ!! Såg ju inte alls kul ut! Duktigt att du läärt dig det nu iaf! :D

puss

2008-12-28 @ 12:35:32
Postat av: Frida

Svar Josefin: Haha, dankedanke! Känner också så :p

2008-12-28 @ 21:06:23
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0