Kill-önskelista.

Japp, årets kill-önskelista. Nu ska alltså samtliga mina vänner finna denna karl åt mig, annars blir jag mycket arg och ledsen. Ungefär iallafall... Jag har några småkrav:

Ålder: Mellan 20 - 25 ungefär, inte yngre än jag...
Längd: Mellan 180-200 cm lång, pga att jag blir fruktansvärt lång i klackar.
Intressen: Musik, skidåkning, resor, och allt detdär andra som jag brukar göra.
Egenskaper: Humoristisk, snäll, sarkastisk och ironisk.

Utseendet spelar väl egentligen inten större roll, huvudsaken är att han har en käklinje som denna:

Eller så kan ni helt enkelt bara ge mig någon random kille med snygg mage och tredagarsstubb, och halvlångt hår, eller rakat... Spelar ingen egentlig roll.

3 dagar kvar till Branäs.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, du hittar nog någon snygging här uppe.. ;P

Men tyvärr så är de flesta killarna ganska korta.. Har fått för mig att de är det iaf.. Du får undersöka saken närmare när du väl är här ;P

Yay, bara tre dagar ;D

2008-12-11 @ 21:32:11
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Frida

NEJ, är de korta? Jag DÖR! 180 är minigränsen för mig atm. Speciellt med våra kilklackar :p

2008-12-11 @ 22:42:20
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0