OhoÅhå vilken härlig dag!

Vaknade runt någon tid imorse, drog till backen och åkte skidor med Olle i förmiddags. Helt störtroligt var det, iallafall till en början då vi åkte stenfort nedför den enda långa röda backen som var öppen idag. Det blåste något så in i h-vete på toppen så vi körde nere i dalen ett tag. Sen skulle vi ta sista åket (Olle skulle börja jobba...) så vi tog gondolen upp och självklart så stannade den på grund av den starka vinden = vi satt fast ca 30 meter över marken. I förtio-fuckin-fem minuter! Haha, dagens roligaste konversation där jag fick påminna honom om vad som hände på kickoffen i fredags. Stabilt Olle! Mycket! Jaja, sen skulle vi ut på toppen där vinden tog tag i mig och jag trillade på Olle, sen när skidorna skulle på så blåste de bort, vilket resulterade i att jag fick sitta på skidorna och sätta på mig dem samtidigt! Årets humor liksom! 27 sekundmeter är inte att leka med. Efter skidåkandet drog jag hem och hämtade Elin för att köra till Sysslebäck och handla, och självklart glömde jag köpa hälften av sakerna som jag behövde. Men alkohol fixades iafl, det är huvudsaken här i ödemarken. Mina däck fick pumpas, igen, så nu får jag fixa nya sådana också. Skiten också! Jaja, nu är jag iafl hemma och ligger i soffan och ska ligga här hela dagen, för jag börjar ju så tidigt som 12 imorgon bitti.

Haha, groteskt stor haka på denna bilden, men dålig vinkel, skyller på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0