Hudvårdsshopping

Eftersom jag snart flyttar nästintill världens ände så måste jag nu köpa upp mig på alla saker som jag, min hy och min kropp är beroende av så shoppade jag idag världens bästa hudsalvor. Dessa överlever jag inte utan.

Vitamin E Bodylotion och Bodybutter från The Body Shop. Nedrigt dyrt men nedrigt bra!

Imorgon ska jag köpa upp mig på något annat som jag är totalberoende av: Stora thekoppar och thesorter!

Sen är det bara en vinterparka kvar så har jag allt jag behöver. Jag flyttar faktist väldigt snart! Det är ju snart precis en månad kvar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller såå med dig, världens ände.. Jag har också bunkrat upp med alla möjliga sorters grejor :P Men jag tror vi överlever trots allt ;P I värsta fall, om allt vi köpt skulle ta slut, så får vi väl köra de 7-8 milen som det är till Torsby och Malung, där borde det finnas användbara produkter. Hoppas jag :P

2008-11-13 @ 03:53:58
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Frida

svar Elin: Japp, världens ände! Vi får ta en shoppingresa någon dag till världens centrum Torsby :P Kram

2008-11-13 @ 08:16:49
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0