Easy, breezy, beautiful, Covergirl!


Japp, ibland är det bra att ha en fader som gillar att shoppa (ni har väl fortfarande inte glömt att vi tjejer i familjen lyckades få med honom på åtta timmars shoppingmaraton på NBK i Bangkok...) och när han kommer hem med en hel påse med presenter från New York. Denna gången innehöll presenten en t-shirt, två modemagasin, Britney Spears-parfym (som faktist luktar underbart!) en mascara från Maybelline och en eyeliner från Covergirl. HEEEEEEEEEEELT freakin' underbart! Dessvärre hittade han inte lipplumbern från TooFaced men den ska jag få mamma att köpa i Paris i helgen (och jag betalar, daaaah) och i värsta fall köper jag det när jag åker till Stockholm om några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0