Misslyckad träning...

Drog till jobbet imorse och försov mig som bara den, blev hela tjugo minuter sen, vilket var lite halvsurt. Sminkade mig i bilen vilket resulterade i en herrans stor puderfläck längst upp på näsan. Haha, jaja shit happens, orka bry sig!

Käkade lunch med hela ekonomiavdelningen på en thaibuffé och käkade en herrans massa grönsaker och kyckling.  Jobbade lite till och drog in till stan för att träna med Erik, men gissa vems mobil som inte fungerade??? Hans! Så jag drog och tränade själv, på fel SATS. När jag hade duschat klart å sånt så fick jag ett mess där det stod att han var på det andra SATS, men nehepp, han hade precis slutat att träna, fast han stod utanför så vi tjötade och gick till bussen.

Åt en massa lax med grönsaker till middag och nu ska jag snart gå och lägga mig. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: lisa

låter som en bra dag! Hm inget planerat nästa v så kom du :) puss

2008-09-12 @ 17:35:38
URL: http://lisaollen.blogg.se/
Postat av: FridaLinnéa

svar Lisa: Japp, kanske kommer upp! Måste få ditt mobilnummer bara så jag kan höra av mig! puss

2008-09-12 @ 19:21:56
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0