Morgondagens små planer

Imorgon sysslar jag med en massa fuffens i mitt liv och tänkte göra en massa saker för att förbättra mitt liv. Detta är ett stort steg eftersom jag imorgon fyller 18 år och 11 månader, detta firas med att inte dricka alkohol i en månad, sluta äta socker, äta minst tre frukter varje dag, dricka mer vatten och träna minst varannan dag.

Imorgon skall jag därför göra en massa saker för att förbättra mitt liv:
9.00 Vakna, äta en advokado och ett äpple till frukost. Blogga litegranna.
10.00 Städa rummet och tvätta
12.00 Äta pasta med skinksås till lunch
12.30-14.45 Åka till apoteket och banken för att utföra viktiga ärendet.
14.45 Pierca naveln!
15.30 Fika med Erik och enbart prata om piercingen (den risken finns...)
19.15-22.00 Rep med Härlanda Kammarkör

Visst låter det som en jättebra dag? Hoppas att mitt tidsschema inte spricker totalt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0