Olinda?!


Är det Olinda, eller jag? Jo, det är jag!!!! Fint är det inte... Kan inte stänga munnen längre.

Inatt vaknade jag runt tretiden och mådde halvdåligt, drog på toa och drack vatten samtidigt. Helt plötsligt så går min syn bort, och jag går till sängen igen, och på vägen händer det: Benen viker sig och jag svimmar, rakt in i akvariet och slår i mit. Sittandes på golvet (fortfarande avtuppad...) skriker jag och mamma och syrran kommer springande. Hon tar mig till sängen, och då känner jag att jag har ont i HELA ansiktet, munnen, näsan, tänderna, hakan etc har fått en ordentlig smäll. Det blöder etc! Mamma sa att jag hade svimmat pga ett blodtrycksfall, och fyfan vad äckligt det var! Därför ser jag idag ut som en annan dokusåpakändis om läpparna. Ska ta dagen och försöka må bra, illamåendet är kvar och jag är yr. Nu vet jag hur ett ordentligt blodtrycksfall känns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0