Till mitt Ex:

(Inte till dig Sebbe...)

Blir så jävla lack när du helt plötsligt kontaktar mig nu av alla tider! Konstigt, eftersom vi inte har haft ngn kontakt sedan i typ februari. Nu är jag singel och går igenom en svår period i mitt liv, men NEJ TACK jag behöver inte din hjälp. Du vet inte hur många gånger jag gråtit över hur du behandlade mig, och det är fortfarande jobbigt att tänka på hur du ignorerade mig. Jag behöver verkligen inte din hjälp för att komma igenom detta, du är den som gav mig dessa problemen tillbaka. Kontakta inte mig mer i hela mitt liv! Jag orkar inte det!



Kommentarer
Postat av: Lisa

du får jättegärna prata med mig om honom om du vill. jag har erfarenhet av cp killar! Finns här för dig!

2008-09-10 @ 19:25:29
URL: http://lisaollen.blogg.se/
Postat av: FridaLinnéa

svar Lisa: Jag vet att du finns här för mig! Oroa dig inte, vi har tid att skvallra när jag kommer t stockholm!

2008-09-10 @ 21:09:17
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0