En rolig lista!

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv vad det står i hela smset. sms:et. Gör likadant på varje fråga. (Eftersom jag har en superduperliten inkorg så raderar jag den ofta, dvs, flera sms kan komma tillbaka nu...)
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Nu håller du på sådär igen ju :) har jag sagt att jag inte vill träffa dig? För övrigt så är sängen skööön! :-* - Var inte denna ganska klockren?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Kom igen nu! Peppa, peppa för fan! Weah! Nu jävlar!!!
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Om du vill ligga och skeda med en vovve så visst! Och du är inte alls oönskad, du måste sluta hitta på såna saker! Supp! - Hahahahaha! Kul!
4. Vilket sms blev du mest berörd av? Hur ska du kunna dricka öl om du har gaffatejp runt munnen!? Det skulle ju inte se klokt ut... xD
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Min dag bra, din dag bättre. Me Tarzan, you Jane.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Hitler har återuppstått! Sprid ordet vidare! Det är viktigt att stoppa onda makter innan det är försent. Sprid det här till 10 vänner i telefonboken, annars knullar han dig i rumpan. - Måste säga att killen som skrev detta var full!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Och man måste ha lite tålamod med mindre smarta människor som du säkert vet.... - Så sant som det är sagt!
8. Vad vill du höra mest av allt? Sparkade du sönder judeägget då? - Detta är inte samma kille som skrev det om Hitler. Detta skrevs eftersom jag och denna killen har sett lite mycket på Borat. VI ÄR INTE NAZISTER!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Tjo! Hur var det uppe i norr? Intervjuerna, festandet, folket?? Gick det bra? Sugen? Vill ha en bamserapport! :-) Kramar å Pussar.
10. Din romantiska replik? Det hoppas jag, för annars blir jag arg på dig sötnos :) Puss baklänges typ.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Hej Mamma & Pappa sa på lunshen att du var i italien.Jag glömde säga hej då. Vet Du du att det här är mitt första sms jag skriver sjelv. Mvh stina ^_^

Som sagt... detta var jävligt roligt faktist!!! Och nej, varken jag eller någon av mina vänner har någonting emot invandrare, judar, homosexuella etc. Snälla, missuppfatta inte detta!!!

Kommentarer
Postat av: becca

nr 7 var underbar!

2008-09-29 @ 10:24:29
Postat av: FridaLinnéa

svar Becca: Ja, visst är den klockren?? :P

2008-09-29 @ 14:40:41
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0