090428

Idag har jag bara gjort saker som jag älskar, och jag känner mig lycklig långt inne i själen över att vara hemma igen!

Vaknade imorse och snoozade en timma, drog på mig klackarna och gick på en underbar pianokonsert på lunchen. Himla fint spelat av nära vännen Henrik. Sedan köpte jag svart nagellack, shoppade lite övriga nödvändigheter (sånadär nagellackståfördelare...) och tog sen spårvagnen till banken. Skaffade mig äntligen ett VISAkort vid snart 20 års ålder, och ojoj vad jag känner mig vuxen. Tog sen en TBE-spruta mot fästingburen hjärninflammation, något som jag tillhör en högriskgrupp för. Jag har nämligen minst 40 fästingar på en sommar.

Efter detta sprang jag och köpte nya Shopaholicboken, verkar faktist riktigt bra och imorgon ska jag ligga i solen och läsa den. Dvs ytterligare en fin dag imorgon. Imorgon står även IKEA och spadag på schemat, eventuellt även lite träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0