Bilder



Bilderna innehåller (ovanfrån höger och sen clockwise nedåt, ja, ni förstår...)
- Min kära bil som jag lyckades sladdparker tre centimeter från väggen till simhallen. Ja, jag är en superskillad bilförare, obay me. Sjukt bra är jag...
- Utsikten från där jag och Victor satt inne och drack varm choklad med grädde. Snacka fin solnedgång! Vi blev glada, och sen åkte vi och tränade, som vanligt.
- Rille och Tolde spelar gitarr och sjunger tvåstämmigt, lite hemmafeeling på det.
- Tobias, Rille, jag och Victor står och misärar i ett hörn efter att Rille tappat sin garderobsbricka, gett den till Tolde, som gett tillbaka den. Eh, ja, Rille hade den i fickan, kom han på dagen efter. Ett mycket nyktert besök på Brants. Roliga minnen som vanligt!
- Maria och jag leker män och jag har lånat Robbans skor... Och nej, jag röker inte, bara mina vänner häruppe. Jaja, finfina skor i 47or, de ska jag sno någon mer dag.

Ja, det var typ allt.. Kolla min FACEBOOK *hinthint* för mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0