O.P.I Matt nagellack

Yes, jag har äntligen lyckats lägga händerna på ett av O.P.I:s nya nagellack, en av de matta lacken. Och jag måste säga att jag är stormförtjust i allt. Helt enkelt ett jättebra lack. Det krävs i och för sig två lager, men det torkar väldigt snabbt.

Färgen heter "Lincoln park after dark" och är nästintill svart, även om den ser mörklila ut i flaskan. Och ni ska veta att den verkligen, verkligen är köpvärd. Jag ska faktist åka in till stan och köpa den mörkgråa nyansen också. 150 kronor flaskan går det på, väl spenderade pengar. Skulle faktist kunna köpa hela kollektionen nu när jag tänker efter... Detta är nagellackens kung. Finns att köpa på Åhléns city och NK.

En gullig sak när jag skulle köpa lacket var att butiksbiträderna på Åhléns hade lagt undan ett lack till mig. Jag har nämligen varit där x antal gånger för att fråga efter lacket. På påsen hade de skrivit "Till tjejen som har varit inne många gånger och frågat efter detta lacket". Tack så mycket! Ni ska veta att jag är tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0