Dörrskallning

Igårnatt, eller ja, egentligen natten tills idag lyckades jag göra det tredje klantigaste jag gjort i hela mitt liv (efter att springa in i en vägg, eller få hjärnskakning av att min pojkvän lyckades fälla mig in i ett skåp..) Jag lyckades gå rätt in i en dörr, med huvudet före, pang, rätt in. Myspysigt, holy cow vad ont det gjorde! Och inte nog med att jag lyckas gå in i dörren, jag får smala änden rätt över pannan, vilket nu har gjort att jag ser ut som ett klingonface (För er som inte är Trekkies så kan jag säga att detta är varken snyggt eller sexigt..) Har en finfin bula som går över hela pannan i en linje, med ett fint röd-blått streck rätt över. Klantarsel är vad jag är; ett sexy-klingonface-klantarsel. That's me!

Kommentarer
Postat av: Ss

Jättebra blogg!!

2009-06-18 @ 14:22:01
URL: http://seeda.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar Ss: Tack så jättejättemycket! Har haft en liten bloggsvacka senaste tiden, men nu bannemig!

2009-06-18 @ 15:06:24
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0