Party!

Eh, ja, det är väl största anledningen till att jag inte bloggat så bra sista tiden. Det, och att jag pluggar mycket och är i Lund och träffar vänner. Menmen, jag hade tänkt att slockna snart innan solen går upp, det har jag inte lyckats med på en vecka säkert. Men nu satsar jag på att festa stenhårt imorgon, så sova it is! Ni får väl helt enkelt stå ut med att få alla smaskiga kommentarer på måndag eller tisdag...

Btw, festen igår var helt underbar! När vanliga festen spårade ur med brända pizzakartonger, rökare inomhus etc så drog jag och några goa vänner vidare till en sjukt mysig källarlokal. 40 år av studentikosa skämt uppsatta på väggarna, mysigt som bara den. Kvällen avslutades med att jag och D vann i Trivial Pursuit och sen fblev det en trevlig promenad hem i soluppgången. Bilder kommer så fort min moblsladd upphittas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0