Dricka?

Ja tack... gosh! Lyckades bjuda runt alla mina kompisar så kortet sa nej, menmen, lönen kommer ju in på ett annat konto så jag överlever månaden och nästa, oroa dig inte mamma! Är förövrigt snuskigt trött just nu efter att ha jobbat som en blå i flera dagar på raken, så imorgon och iövermorgon skall jag bara ägna mig åt migsjälv, manikyr och sova. Och kanske ett och annat åk i backen. Förövrigt så ja, även jag har druckit, men i måttliga mängder, och så gör alltid lite syre susen när man går en liten promenix från klubben och till bilen... Jaja, höres mer imorgon, när jag vaknat! Och glöm inte att ställa om klockan, dvs ni som inte har en chef som påminner er om detta!

Update: Det var inte jag som körde bilen, härregud, inte är jag en rattfyllerist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0