Fest!


Snart så drar jag hemåt mot Göteborg igen, och jag saknar staden som fasen. Saknar verkligen allt med den, familjen, kompisarna, att kunna ta en fika när man vill och att bara kunna springa runt på stan och shoppa.

Är tillbaka den 22a april, och den 25e är det fest! Kom alla som vill, men det är ingen idé att komma hem till mig, för that's not where the party's at så att säga. Så buhu för er! Skicka mess eller facebooka mig så ordnar jag nog saker och ting. Planerna är stora och om jag kommer hem före klockan fem på morgonen så blir jag riktigt ilsk på er som inte orkar festa ordentligt. För jag kommer att göra det... No worries about that! Ska fixa en finfin spellista och alla närmsta kommer att vara där, dvs dem över arton, så sorry syrran :P

 Nej, frågan är vad man ska göra nu? Förbereda sig inför morgondagen som innebär träning och allt möjligt roligt som får mitt självförtroende att bli lite högre, för just nu ligger det någonstans vid fotknölarna. Även om jag verkar säker utåt så är allt inte så just nu... Menmen, orka deppa för detta nu, jag har bara två veckor kvar av jobbet och ser verkligen ifram emot sista veckan då jag och hanna ska sitta i en annan stuga och pimpla alla alkohol vi kan komma över, och åka skidor i badkläder.


Ojoj, detta är sånt jag saknar. När man sitter på ett kebabhak klockan halvett en tisdagsnatt efter en utgång. Fina miner från både Ivar och Henke här. Ger mig alltid ett gott skratt, tack guys, det behöver jag. Däremot uppskattar jag inte at ni sprang ifrån mig och skrek att ni var på uppdrag för att utrota den tyska armén, haha, wazzup with that? Sjysst att kalla mig för tyska armén. Sååå elak är jag inte! Nej, nu är det läggdags, seriöst!

Innan jag aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavlider!

Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0