Hur kan man?

Denna människa lämnade partylivet i Göteborg för ett mer seriöst liv i Stockholm. Och jag saknar honom som tusan. Satt på msn och tjötade med honom inatt, och han försöker seriöst övertala mig att vara Shrek på slutfesten häruppe. I lederhosen... när jag sen försökte förklara för honom att jag inte har ett par lederhosen så försöker han övertala mig att sy ett par av ett roadkill. Knepig kille, men han får mig seriöst att skratta. Haha, och nej, ingen kärlek här, bara vänskap.

Haha, snygg bild på Elias som hänger på hans arm också. Min stora fråga nu är vart vi tog detta kortet.. Kan det ha varit Berså undrar man. Haha, jag har ignen aning som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0