På väg till riktiga hem!

Så, nu sitter jag alltså här, mitt i de Värmländska skogarna och bloggar. Herregud alltså! Vad tekniken går framåt. Det var liksom fyra år sedan jag fick internet hemma, och nu sitter jag på ett tåg mitt i skogen och internet fungerar fläckfritt. Och ja, jag vet att jag låter som en gammal kärring på femtioelvatusen år, men det är helt sjukt coolt.

(och här försökte jag ladda upp en bild, men riktigt så bra har tekniken dessvärre inte blivit än...)

Ja, vad ville jag då säga med detta? Det är det egentligen ingen som vet, inte ens jag. Nu ska jag slösurfa superlänge och sen ska jag sova på nästa tåg. För vem vill inte vara utvilad när man får träffa familjen och kompisarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0