Ûbersjuk!

Första sjukdagen i Branäs i år. Visst är det halvroligt att ligga häruppe som en totalt lakad sill, men jag har superont i öronen, halsen, huvudet och hostar nästan magen ur migsjälv. Imorgon är det herr doktor som gäller dock, det är planerat sen länge för jag har haft ont i öronen i åtta dagar, och tre är egentligen då man skall uppsöka sjukvård. Domen komer iallafall imorgonbitti tror jag.

Melodifestivalen igårkväll var ju sjukligt dumt, jag förstår inte varför man skall ha jurysar i de olika landskapen i Sverige. Urbota korkat, och vilka sitter i dessa jurys? För de hade ju nollkoll på vad invånarna tycker. Nej, bu säger jag bara!

Nu ska jag nog dra mig mot sängen för att sova fram till klockan sju-åtta kanske. Håll tummarna för mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0