090507 23:07

Ja, nu har ytterligare en fin dag i livet gått förbi. Jag sov liiiiite för länge för mitt egget bästa, men tog igen det på eftermiddagen och försökte bringa ordning i det jag kallar för mitt rum. Sen kom yngsta systern hem och krävde mellanmål samt hjälp med att städa kaninbajset. Mindre rolig uppgift faktist... Några timmar senare kom även äldsta systern hem, storgråtandes efter ett dåligt frisörbesök (det tredje i raden som utvecklats till gallskrik och förtvivlan...) så jag fick ordna akuttid hos min frisör imorgon för blondering etc. Stackars syster!

Och justeja, Sverige vann kvarten i hockeyVM så det är väl sjukt bra, så slipper man en grinig farsa!

Kommentarer
Postat av: Gynning

ha en fortsatt bra dag

2009-05-15 @ 11:40:46
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0