Edinburgh here I come!

Så, nu är skidlaget i Edinburgh och jag är kvar här i Brighton. Om cirka 11 timmar flyger jag dock upp dit. Anledningen till min försening är ju somsagt att min älskade syster Lovisa är här i staden. Jag kom precis hem efter en sjukligt alkoholfylld kväll med henne och hennes pojkvän! Vi byggde världens högsta shotstorn av shotglas, 12 stycken fick den mest alkoholfyllda människan i sig (inte jag eller Lovisa...) Jag älskar verkligen min familj! Nu kommer jag inte blogga någonting föränns på måndag.
I Edinburgh ska jag åka skidor, Redbull sponsrar så det blir väl en massa redbull-vodka i helgen, så ni får vara väldigt uppmärksamma på finfina uppdateringar på måndag! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0