Recap

Hejochhopp! Nu är jag tillbaka igen...


De senaste dagarna har varit som vanligt med plugg, festande, utgångar, mysiga fikor och många skratt. Det börjar kännas att man ska hem nu och det är mycket att fixa med fram och tillbaka. Jag är ju bara hemma i Sverige i 27 timmar innan jag åker till Indonesien, och på de timmarna ska jag försöka få in så mycket julstämning som möjligt. Julkonsert-lussebullar-pepparkakor-glögg-julmys-adventskalendrar och allt sånt. Ska försöka hinna träffa några älskade vänner också! Himla stressigt men helt, helt underbart!

Har börjat sakna alla därhemma nu, vissa drömmer jag tillochmed om. Helt otroligt mycket saknar jag julstämningen och stämningen att bara sitta och kolla på film med nära och kära. Jag älskar mitt liv här men ibland blir det lite tufft att vara ifrån de man älskar... Jag får se lite hur våren blir, jag kanske stannar här, kanske flyttar jag någonstans i Sverige eller varför inte någonstans i Asien? Man vet aldrig med mig. Som tur är så har jag iallafall lite tid att tänka.

Nästa vecka har jag min hejdåfest för mina engelska vänner, tema: Sverige. De har lovat att komma som köttbullar, ikea och abba. Japp, det är så man ser Sverige här! Hur kul som helst ska det bli, har lovat att bjuda på vodka som den svensk jag är. Har också lovat att komma tillbaka i vår och festa och hänga med på skidresa ner till les Arcs i Schweitz (eller Österrike eller vart det nu ligger... Geografi nivet)

Ja, nu borde jag nog sluta innan ni somnar! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0