Gårdagen och dagen:

Det som hände igår som gjorde mig så lycklig var alla dessa underbara föreningarna som är på skolan. Det finns verkligen föreningar för allt; skidåkare, judar, musiker, volontärer, kristna, muslimer, rollspelare, dykare... ja, allt! Jag gick med i skidföreningen, kören, orkestern och dykföreningen, surprise surprise! Det är uttagning till Sussex Snow Race Team på tisdag, så det blir alltså säsongens första skiddag, ska bli hur undrebart som helst! Min första indoor-skiing dessutom, det trodde ni väl inte? Sånt finns ju inte ens i Sverige. Skidföreningens president var dessutom supersnygg, alltid ett stort pluss! 

Annars ägnades gårdagen åt fonetikplugg inför tentan på fredag, imorgon dvs.
Dagen har också ägnats åt fonetikplugg, kul va? Men imorgon är det storfirande, det av många anledningar: Tenta och FÖDELSEDAG! Gissa vem som fyller år? Jo, lilla jag fyller "gammal" dvs 20. Jag förväntar mig en massa fina skratt, kanske några gratulationer och mycket fest!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0