Länge sedan!

Det var ett himla tag sedan jag uppdaterade, en hel vecka för att vara mer exakt. Tänker inte ursäkta för detta lilla missöde för jag har istället samlat information att skriva nya saker om, eller något! Måste kolla lite i almanackan för att uppdatera, DÅ har man haft fullt upp mina vänner!
2009-10-08 Tosdag: Vaknade ju somsagt innan klockan ringde, trots en himla odiger dos av sömn på natten. Drog till skolan och retade lite människor över mitt fruktansvärt o-bakis levene. Jag skulle egentligen ha varit fruktansvärt bakis efter alkoholdosen på natten. Lektionen gick bra och sen åkte jag hem för att nana, trodde jag! DÅ fick jag mail från orkestern att det var orkesterrep på kvällen så jag fick helt enkelt dra dit. Skulle spelat slagverk eftersom min viola är i Sverige men hittade en (dösöt) kille i slagverksrummet som spelade både viola och slagverk, så jag snodde hans viola så vi bytte! Eller ja, han gick såklart med på det. Vi spelar Holsts Planeter nu på autumn-termen. Kom hem vid tolv på natten och sen sov jag, skönt!

2009-10-09 Fredag: Sov ut riktigt riktigt länge och kom inte upp föränns klockan 5pm (17.00 reds anm.) och började genast duscha, raka benen och såntdär nödvändigt man måste göra inför en stor fest. Det var Freshers ball på kvällen nämligen. Drog över till Sara på förfest vid åtta-tiden och vi drack oss lite finfint salongsberusade allihopa, eller ja, jag var faktist minst full för en gångs skull! Vid elva kom det en massa killar in i huset, så vi fick köra ut dem. Inga vi kände, en massa småglin som var nära att trasha stället! Vi klarade oss som tur var så vi slapp ringa polisen! Sen drog vi till freshers ball och dansade hela natten lång. Zane Lowe var där, han är en av de mest kända DJsarna i hela GB. SJUKT BRA! Dansade verkligen fötterna av mig i mina högklackade skor! Träffade även Anna, en svensk kompis, och drack Jaegerbomber! Kul! Ja, denna kvällen går inte ens att beskriva i ord då den var helt galen! Det fanns tom hoppborgar inne i dansområdet! Det är livet! Däckade, eller ja, somnade, inne på saras madrass vid sextiden på morgonen.

209-10-10 Lördag: Vaknar vid tolv-ett-tiden och är fruktansvärt obakis. Det känns ibland skönt att vara jag när man är sådär lite bakis! Jag käkade lite frukost, handlade mat och drog hem till mig vid tre typ! Kände att jag behövde göra något vettigt och drog därför på fest, igen! Förfest hos Ingrid, Fanny och Moa där en massa sköna människor hade samlats. Drack lite Malibu-Cola och såndär finfin dricka! Inte min favvo, men fin i färgen, nästan! Sen drog vi vidare till Darrens lägenhet ovanför Greenhouse Effect, sjukt mysigt med god öl (Singha) och sköna människor. Träffade en söt AD från London också, tappat hans nummer dock, lite sorgligt! Efter förfest nummer två så drog vi vidare till Mash Town för att dricka lite mer öl. Ja, ni förstår, här börjar det balla ur lite! Drack la en öl eller två och pratade lite till med sötingen! Lite för "på" killar därinne bara så vi drog vidare till Audio. Det är en jättebra klubb som ligger ungefär vid piren. Gratis inträde och allt! Därinne gjorde jag något som jag ångrar; jag hittade en jättesöt kille (INTE Adn...) som kände igen mig (varifrån vet jag inte) och tog mig i handen och vi pratade. Vet ni vad jag gjorde? Dumma jag! Jag släppte handen och gick! Hur kan man göra något så dumt? Jaja, gjort är gjort och vill ödet något så kommer vi ses igen! Drog hem och fyllekäkade på grymt kebabställe med Victor. Träffade Adn på bussen och kände lite värme i bröstet när han tittade på mig! Hur kunde jag tappa hans nummer också? Påminn mig om att aldrig göra så dumma saker på fyllan!

2009-10-11 Söndag: Måste väl erkänna att jag inte mådde hundra rent psykiskt efter släppa-handen-incidenten, men det får inte förstöra en hel dag! Hände inte så mycket på söndagen mer än att jag storstädade mitt rum. Ibland är det skönt att inte göra för mycket!

2009-10-12 Måndag: Skola verkligen hela dagen, fick mycket nyttigt gjort och sjöng sedan i kören. Gud vad jag saknar Härlanda Kammarkör! Den är så himla mycket bättre än denna kören. Lyckades faktist få med mig Mike på kören men han tyckte tyvärr inte att det var så roligt som jag tyckte. Savannah var dock inte där vilket var lite tråkigt, det är ett himla go i den tjejen alltså. Och vet ni vad jag fick reda på i måndags också? JAG KOM MED I SUSSEX SNOW RACE TEAM! YAY! Det betyder alltså att jag numera är med i ett proffs-skidlag, gissa om jag är glad! Träning varannan tisdag och tävling varannan lördag, här finns ju tom risken att jag blir vältränad!

2009-10-13 Tisdag: Åh, en så sjukt dålig dag! Eller iafl det jag gjorde! Jag tryckte in fel Visa PIN-kod tre gånger så kortet spärrade sig, hur dum får man vara? Riktigt dumt! Drog till skolan och ångestade mig en aning! Drog på skidträningen i Brentwood dryslope igen, och gissa vad! DET GICK BRA! Våran tränare, Steve, var tränare för engelska landslaget i skidåkning och han tyckte att jag var väldigt bra! Blev sjukt peppad och vann varenda race mot tjejerna. Bådar gott inför tävlingen på lördag (imorgon...) Hoppas konkurrensen inte är jättehög bara! Efter träningen drog hela skidlaget och nollade oss nya, vi skulle få in två doughnuts i munnen samtidigt, klökreflexerna satte in kan jag ostolt säga! Jag spydde dock inte vilket var väldigt skönt, man vill ju inte spy inför sitt lag liksom. Jag var nära att klara det! Sen drog vi vidare till någon bar vid North Road och pratade lite med Robin, en asgo kille i laget. Söt dessutom, skönt att inte han kan svenska! Lite för spinkis för mig bara, jag är ju itne supersmal myself om man uttrycker det på det viset. Jag mådde sedan illa av sockerchocken och åkte hem, nej, jag var inte full, är bara ovan vid sockerintag!
Edit: OK GUYS! IF YOU'RE GOOGLE-TRANSLATING THIS BIT! DON'T TRUST IT!

2009-10-14 Onsdag: Ledig dag! Trodde jag! Jag och skidlaget satt på Falmer bar och målade oss i neonfärger för att sedan gå på ravefest! Jag, på ravefest, förstår ni hur ironiskt detta är? Helt otroligt! Fick en massa glowsticks av Emma och såg ut som en vandrande lysande julgran där ett tag. Vi tog Yellow Lemon Bus in till stan och skrek och tjoade som vanligt, Rich (en kille i skidlaget) blev lite för närgången där ett tag, men jag lyckades ordna upp det. Man vill ju inte stöta tillbaka på en kille som redan har flickvän, det känns lite väl oetiskt! Väl på Oceana blev jag jätteuppåt och sprang runt och sa att jag älskade alla, vilket jag gör! Ingrid drog vidare till Digital där de andra var och Emma och Nellie var hur snälla som helst och följde mig hem, eller en bit iallafall. Det är helt underbart att hitta så fina vänner på såhär kort tid.

2009-10-15 Tosdag: (igår...) Var helt slut hela dagen! Mådde fortfarande illa sedan sockerchocken i tisdags och kände bara för att lägga mig under täcket igen. Detta gjorde jag dock inte utan gick laglydigt till skolan för att gå på en urbota lätt grammatiklektion! Klarade precis av sista lektionen med nöd och näppe innan jag drog hem för en kort sovpaus, det skulle ju vara orkesterrep! Gissa vad jag gjorde? Sov 17-22, vaknade, sov 23-07, vaknade, sov 08-11:30

2009-10-16 Fredag: (idag) Har varit ytterligare en helt slut dag, jag sov ju somsagt väldigt mycket men var ändå inte pigg. Kom till skolan som ett lik och fick reda på att Fanny äntligen fått över mina överförda pengar så jag fick en massa kontanter av henne. Bra skit! Kunde äntligen köpa mig en ny plånbok (den gamla gick sönder...) och present till lillasystern. Kom hem och sov ett litet tag, det krävs mycket sömn just nu! Ingrid ringde vid åtta och frågade om jag ville dricka the med tjejerna, jag svarade såklart ja! Vi satte oss på ett mysigt café/restaurant och tjejsnackade i ett par timmar.

Här sitter jag nu, helt slut och känner mig fullkomligt helnöjd med livet! Nu måste jag sova lite till, imorgon är det ju tävling! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0