Åh mitt huvud!

Giv mig vatten, nu tack! Två öl och jag är ute ur leken känns det som! Eller ja, jag börjar väl helt enkelt bli alldeles för gammal för mitt eget bästa.

Jag har alltså varit ute idag, igen, och haft the time of my life idag, igen. Brighton and Hove är verkligen helt underbart och jag vet inte om jag någonsin vill lämna denna perfekta stad! Sköna människor, sköna kursare och helt enkelt  perfekt! Jag kanske återvänder i vår för att jobba.

Skål, Haaaaaaaaallå, Näsa, Ulf, High Five, Bring it Josse, Älg, Anita etc etc. Ja, så går våra kvällar. Helt sjukt roligt, men alldeles för internt för att diskutera här på bloggen. Nu måste jag nog sova lite efter dagens bravader, det är ju trots allt skola imorgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0