Finfin dag

Sista inlämningsdagen för second draften idag, det gick smärtfritt och jag fick in arbetet innan deadline. Alltid bra! Klapp på huvudet nu lilla Frida! Skolan går med andra ord fortfarande bra!

Emelie åkte hem till Sverige idag, vilket var tråkigt men om det var det bästa så var det nog det... tråkigt iallafall att folk slutar! Jag älskar livet här och skulle aldrig få för mig att flytta hem till Sverige igen, eller ja, iallafall inte nu dessa små månaderna som jag är här!

Vad händer i övrigt då? Jo, det är skola, skola och lite fest. Har ju inte varit ute sedan i lördags vilket känns som en evighet, och i helgen blir det nog inte så speciellt mycket utgång heller med tanke på dodgeballturneringen på lördag. Ja, ni läste rätt; jag ska spela dodgeball! Jag vet ju inte ens vad det går ut på, inte någon annan i laget heller så det kan ju inte gå såååååå dåligt om alla har nybörjartur. Vi får helt enkelt hålla tummarna för oss på funday sunday! Och nästa vecka och nästnästa så är det freshers week, det är typ som en lätt nollningsvecka fast med bara fester och inga fåniga svenne-uppdrag.

I övrigt så skar jag fingret ganska illa idag på en konservburk, inte alls skönt! Inga plåster hittade jag i huset heller, så jag fick springa upp till närbutiken med blödande finger och fråga om plasters, konstigt ord! Plaster är ju både gips och plåster. Jaja, nu blir det ett fint ärr där också, det är säkert nummer tio på båda händerna. Kul liv, men ärriga händer=erfarenhet!

Förresten; finns RuPauls dragrace i Sverige än? Det är ett helt SJUKT roligt program där en massa dragqueens tävlar om att få en egen Las Vegasshow. Tänk er top model+big brother+idol tillsammans, med dragqueens!

Nej, nu kanske jag borde sova, vi har stor utflykt med klassen imorgon till Rye och Battle Abbey. Ska bli intressant och sånt. Hoppas en viss person följer med... ingen i klassen dock, men ändå, önska går ju alltid! Pusspuss på er alla sötingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0