Spydde lite i munnen

Fy i helvete vad äckligt detta var!! Vet ni vad som hände?? (sorry, svårt för er att veta)
Jo, jag satt här och käkade min nattamacka och vad händer? Jo, det är en BENBIT i min leverpastej. Knak säger det och jag spottar ut en liten benbit. Hur mycket äckligare kan det bli? Inte speciellt. Jag spottade ut skiten och tvångskräktes i toaletten för att få upp resten av skiten. Nu har jag druckit en halvliter LOKA Apelsin/havtorn (äckligt) och en halvliter earl grey the för att få bort smaken. Lyckad natt! NOT!

Det jag har att trösta mig mer är att jag köpte världens finaste kjol idag och att pappa kommer hem från alperna imorgon. Då får jag äntligen någon att gråta till fina filmer till. Pappa och jag är ena riktiga gråtare, speciellt när det kommer till riktigt sorliga filmer såsom "En prinsessas dagbok", "Notting Hill" och "Hitta Nemo". Ni förstår att vi behöver varandra va? Ibland tycker jag synd om mina pojkvänner (de tidigare, just nu är jag singel) för att jag ALLTID ska gråta. Antalet genomblöta axlar på tröjor jag gråtit emot är alltför högt.... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0