Gaaaaah Gaaaah oh lala

Jag har way too much going on just nu, detta märks på uppdateringen här på bloggen. Jobb, modellingwork och shopping på schemat mest hela tiden. Känner mig sjukt stressad ungefär hela tiden...

Flytten sker om mindre än en vecka, och tills dess jobbar jag tio timmar varje dag. Känner mig smått panikslagen men vi får se hur det hele går.

Dagen har spenderats med shopping och fikandes med min yngsta lillasyrra, jag har lärt henne att säga saker som "schnajsigt" istället för "nice" och bjudit henne på fika på Espresso house. Försöker få henne att gilla islatte och alltihopa, och hon är en fast learner. Gott att ha en ascool 12-årig syster som är en liten mini me.

Smell you later, maybe in Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0