FÖLLSEDAAA!

Ursäkta för mitt smått fjortisaktiga rubrikval, men idag har varit en bra dag. En bra dag för mig kännetecknas med någons födelsedag med ja-må-hon/han-leva, gräddtårta och ja, ännu mer gräddtårta. Vaknade tidigt i morse, sjöng lite hurra-hurra-hurra-wohoooo och såg syster fylla år. Läste lite Loranga för henne och hon bröt ihop av skratt, hon älskar den lika mycket som jag. Sedan drog jag på någon studera-utomlandsmässa som hölls, inte speciellt intressant men jag hittade ett masterår på Hawaii som är smått lockande. Tänk er, ett år av studier och surfing!? Låter inte helt fel, kanske ska kolla upp om det finns mastersår på engelska vid alperna, det hade ju varit ultimat. Kom sen hem och bakade gräddtårtan ända från gunden, tårtbotten och allt. Är sjukt stolt över mig och ovan nämnda syster att vi lyckades! Mellan varven har jag även hunnit ta ett långt bad i bubbelbadet och studsat runt och dansat till diverse pop. Precis som Dartanjang. Nej, nu ska jag leta reda på tusen tigrar och två röda ugglor. Puss

Pop! Goes my heart - Hugh Grant

Förlåt, haha, ni måste tro att jag har världen stördaste musiksmak. Vissa saker skall tas med en stor grabbanäve salt, som i detta fall. Men dansar till det i smyg, jupp, guilty pleasure!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0