"Ska jag falla, då ska det finnas tid att falla fritt"


Melissa Horn - Falla fritt


Ni får förlåta mig så mycket om min blogg bara berör väldigt ytliga ämnen för tillfället. Anledningen till detta är att jag har en väldigt speciell tid i mitt liv just nu. Det är som ett hav som rivits upp av känslor inuti mig och det kommer inte att bli spegelvatten därinne på en lång, lång tid framöver. Under tiden så hoppas jag att ni, som kanske ändå på något sätt bryr sig om lilla mig, har översikt med detta.

Det är så mycket som jag skulle vilja berätta för er, bra och dåligt, men jag vågar inte berätta i rädsla för att skada känslor. Jag vågar inte att blotta mina känslor för er för att jag själv är rädd för att göra fel eller skrämma iväg väldigt speciella personer ur mitt liv. Just nu behöver jag egentligen bara lite tystnad och tid att tänka över mitt liv och mina känslor, på så sätt kanske stormen inuti mig övergå till små vita gäss som dansar på vågtopparna.

Det är dock viktigt att jag står här som klippan trots stormen inuti mig. Det finns folk som behöver mig så mycket mer än vad jag behöver mig nu. Jag får sätta mig i andra rummet, tystnaden får vänta till senare. Ni behöver inte oroa er för tillfället, jag har ingen tid att falla fritt, så jag kommer aldrig att falla.

Jag har många personer att tacka för den jag är idag, min älskade familj, mina vänner, nära och kära och just nu är det faktist några som har betytt mycket; de som varit elaka mot mig. Det är de som har gjort att jag nu har styrkan att stå som klippan i stormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0