2009 i några meningar och foton

Började året i backarna i Branäs och Trysil innan jag flyttade tillbaka till Göteborg.

Kom tillbaka till den stora staden i slutet av april.

Åkte till Rom med kören i början av Juni. Varmt och underbart med mkt rödvin!

Pluggade handelsrätt på GU och jobbade extra på klädföretaget hela sommaren.

Åkte till Brighton för att studera engelska vid University of Sussex i början av september.

Åkte en himla massa skidor, festade, drack mycket vodkatinis och festade med världens mest underbara engelsman. Hade the time of my life!

Mellanlandade i kalla Sverige och avslutade ett underbart år med en resa till Indonesien.

Måste tillägga att att detta har varit det överlägset bästa och mest händelserika året i mitt liv. Har äntligen hittat migsjälv odh känner mig tillfreds med allt och alla i min närhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0