Sedan sist:

Mycket vatten har runnit under broarna sedan jag skrev sist. Och här kommer iallafall LITE nytt:

- Jag är numera helsingel (dvs jag vet vart mina känslor är etc etc.) och det känns oväntat bra faktist.
- Jag hade det jättebra i England, som vanligt. Återvänder snart... som vanligt.
- Jag älskar alla mina vänner, familjen, mitt jobb och allt helt otroligt mycket.
- Jag är blondare och mer solbränd än någonsin tidigare.

Jag har också lärt mig lite nya saker om migsjälv:
- Jag får post-traumatiskt-stress-syndrom av att spela paintball.
- Jag kan kanske dansa, med rätt person.
- Jag har (fortfarande) inte lärt mig när jag ska hålla tyst.
- Jag sjunger ofta men jag vet dessvärre inte lika ofta texten till låtarna jag sjunger
- Jag gillar rosévin bättre än rödvin på somrarna.

Ja, det var la det för denna gången... Lyssna på lite fin musik så hörs vi snart. PUSS

Renato Carosone - TU Vuò Fa' L'Americano

Och remixen är ju också bra ju.... Har dock en "thing" för orginalen för närvarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0