En hyfsat ytlig recap:

Vad händer i mitt lilla liv då?
Jo, ungefär hundra miljarder saker kan man säga. De senaste dagarna/veckorna har gått som i ett töcken. Efter min lilla skidresa har jag hunnit med galna fester, shopping (se nedan), en massa skolarbete och sång för glatta livet.

Vad mer finns det att säga? Jo, jag har blivit kär! Eller det kanske inte är en nyhet men ändå. Känns bättre och bättre för varje gång vi ses. Man vet aldrig vart livet tar en, men nu känns det bra iallafall.

De galna festerna resulterade inte i fylla, men däremot att två killar låg och kysste varandra i festhållarens säng. Okej, detta kanske inte var chockerande i sig, jag har många bi- och homosexuella vänner, men ändå. Detta kanske inte är så normalt i Sverige idag. Misstolka mig inte som att jag är homofob eller har fördomar.

I helgen händer det inte så mycket, en tentafest på lördag och pluggeliplugg resten. Har en tenta på måndag och tentafesten är en kompis. Ska komma i paljett-tights och en paljetttröja, enbart för att det är melodifestivaltema på det hela. Kul på en teknisk-fysik-fest! Moha, Soheil kommer att dö! Kul!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0