Mmmmm...

Sjukt peppad inför Liseberg alltså! Jag fick mitt schema idag och det verkar som att jag ändå får några lediga helger i sommar. Gött det, även om jag vill jobba så mycket som möjligt.

Nog tjôtat om det, vad händer annars i mitt liv då? Jo, jag pysslar lite med allt möjligt, idag har jag jobbat och varit hos frisören. Blev inte kortare men däremot uppklippt och lite schnajsigt sådär. Gött att få lite goare hår innan sommaren, nu ska det bara blonderas liiiiite till. Det kommer säkert att sluta med att jag blir platinablond eller något liknande. Några minuter i solariet bilr det nog också. Shit, jag kommer att sluta som en bimbo.

Just nu sitter jag och mumsar på ananas-, apelsin- och päron-sallad, gott gotti gott gott. Måste ladda upp inför yogapasset imorgonbitti. Om jag orkar (ett STORT om) så blir det kanske ett cykel 2-pass efteråt. Det beror lite på vad jag känner för, shoppingsuget är ju i farten...

Nej, nu tänkte jag inte skriva längre. Ni får helt enkelt se vart livet tar mig imorgon eller något sånt.

Vem vet? Kanske kan jag dansa såhär en dag. Kolla in! Älskar Singing in the rain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0