Det finns så mycket jag vill berätta för er

Just nu händer det alldeles för mycket i mitt liv och jag tänkte gå igenom lite här, mest för att ventilera mina tankar:
- Jag kom som sagt med i Kalmar Ess styrelse 2011 och är helt överlycklig över detta. Dock medför detta ganska mycket extrajobb utöver studierna men jag vet att jag klarar det. Mycket utmanande och jag vet att den nya styrelsen kommer att göra 2011 till ett ännu bättre år än 2010. Ska bli hur kul som helst!
- Jag har precis bokat resa hem till Göteborg över jul för att träffa familj och vänner men också för att jobba på "Jul på Liseberg". Ska bli jättetrevligt att träffa alla igen eftersom jag inte mött någon göteborgsvän (ja, utöver Lovisa och Phoebe) sedan början av oktober. Mys!
- Ibland känns det som att jag inte hinner träffa mina vänner här i Kalmar så mycket som jag vill pga att studierna har tagit mycket tid de senaste veckorna. Jag lyckas trots allt få VG8 på det mesta, så det känns skönt att få bekräftelse på att arbetet lönar sig.
Nej, nu ska jag nog koka en kopp chaite och fortsätta med disken. Sanna (som för övrigt flyttar från Kalmar på fredag) kanske kommer över och kollar damernas världscup med mig och har söndagsmys.
Imorgon börjar en riktigt tuff vecka för mig med biljettsläpp, minst två styrelsemöten, två föreläsningar, en tenta och en inlämningsuppgift. Ursäkta om bloggningen blir lite lidande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0