Lanvin hjärta HM

Blev helt till mig när jag såg HMs modevisning för Lanvin-kollektionen. Jag kommer att stå i kö för att få precis de klänningarna och smyckerna jag vill ha. Så underbart! Jag behöver mer färg i min garderob så nu har jag en chans att få det.
Idag väntar lektioner i Business English, sen ska jag luncha med Hanna, möte med banken, möte om utlandsstudier och sedan ska jag lägga mig i ett solarium och bli lite vinter-fräsch. Ska även boka tid för klippning, mitt hår är en stor katastrof just nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Jag har inte hunnit kolla in Lanvin+H&M än, får göra det efter jobbet imorrn...



Tack för din underbara kommentar!

2010-11-02 @ 23:26:58
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Frida

Svar Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥: Den är hur fin som helst.



Absolut inga problem att ge fina kommentarer till dig, du har en av Sveriges bästa bloggar! Jättekul att du svarar på ens kommentarer också!

2010-11-02 @ 23:33:14
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0