Ensam!

Senaste dygnen harjag sovit dåligt och här är svaret:

Jag känner mig ensam!

Singel de senaste två åren och först nu känner man sig ensam. Och hur tusan lyckas jag känna att en 90-säng är tom? Undra om det är en begynnande 21årskris? Jobbigt är det hur som.

Jag får helt enkelt ta att nöja mig med världens bästa vänner och programkompisar här i Kalmar. De får utstå en massa singelprat för att jag är enda singeltjejen. Så, jag kanske helt enkelt borde börja leta efter en kille. Har ju inte letat överhuvudtaget de senaste åren men nu börjar man ju liksom settle down i en stad och kan börja leta. Och nej mamma, pappa och alla som undrar, jag tänkte inte skaffa familj. Bara en mysig kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0