Finfinfin *uuuuurgh

Baksmällan from hell! Och jag tvättar samtidigt... känns bra! Not!

Gårdagskvällen började med att Hanna, Sandra och jag "klädpanikade" hemma hos mig. Sen spårade det med jaegershots och 50/50-groggar. Drog till förfest (eller i vårat fall, mellanfest) där det spårade ännu mer, någon spillde cider över hela hallen och jag hoppade i sängar. Fyller ju trots allt 21 om några dagar och måste leva ut mitt inre barn lite nu innan jag blir gammal. Efter förfesten/mellanfesten gick vi till corehouse och dansade! Vaknade för några timmar sen av ett sms från en vän som tydligen "låg i soffan som ett slakt". Så illa är det nästan med mig med.

Med vördnadsfulla och bakisrusiga hälsningar från slakt-Frida

Bilden är från England och jag äter potatis... intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0