Julafton 2008 i Branäs.

Så var då ytterligare en dag avklarad häruppe i Branäs, och inte vilken dag som helst, utan självaste julafton. Har varit duktig och jobbat från 7.40-15.30 så jag missade nästan hela Kalle Anka men shit happens. Så länge jag missar Tjuren Ferdinand så är jag lycklig och glad. Jaja, dagen har varit ytterst intressant, har varit alltifrån godisutdelare till låtsassjuksköterska (en snubbe hade brutit benet) och som grädden på toppet av moset så åkte jag och Elin ner till Tolde och gav honom julmat. Han har nämligen fått influensan... Karl-Bertil Jonsson-eloge till moi och Elin tycker jag. Jaja, det var min dag. Vill också tacka alla människor för julklappar och jul-sms som jag fått från alla nära och kära.

God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0