Paris dans ma coeur!

Oui, oui, je parle francais, mais ma grammaire est tres mauvais... Ja, alla dagar längtar jag tillbaka till Paris, älskar den staden något så oerhört mycket. I sommar blir det dock inte Paris, utan Rom istället för en turné. Ska också till Asien nästa vinter antagligen. Paris kanske nästa sommar, får se lite vart livet tar mig.

Såhär kan man väl sammanfatta de två fina dagarna som jag var ensam i paris: Starbuckskaffe, promenader utför floden och en massa shopping på Sephora och en massa andra varuhus. Och ja, min franska grammatik är inte den bästa, men folk förstår mig och jag förstår allt de säger.

2 dagar kvar till Branäs.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag tyckte faktiskt att Alice var bäst igår, så det så :P Jaha, inofficiell huh? :P Jag jobbar ju tidigt på måndag, men vi kan ju se vad som händer.. :P Imorgon kommer du, yay ;D

Nu ska jag iväg med la familia och kolla in Branäs och Syssle. Det lär väl ta en kvart eller så, haha :P

Hörs sen. Kram

2008-12-13 @ 10:47:23
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Frida

svar Elin: haha, metropolen sysslebäck :p

2008-12-13 @ 23:13:07
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0