Stressad.

Jag är så sjukt sannslöst stressad att det inte finns ord, jag måste tänka på att jag måste andas lite då och då. Känns som att jag springer omkring i en dimma, jag gråter lite, kastar lite skräp, försöker slappna av och kanske sova om nätterna, men jag klarar det inte. Är så stressad! Önskar att jag hade någon som bara kunde ge mig en kram och lugna ner mig lite. Om jag någon gång i livet skulle få en panikattack så skulle det vara nu... har totalpanik, och inte på låtsas, utan på riktigt!  Nej, nu ska jag ta mig tid att baka med min yngsta syster, för jag orkade inte åka till IKEA idag, det blir på onsdag med Thim och Henrik. Nu ska jag torka paniktårarna och försöka andas lite till!

13 dagar till Branäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0