Att ha en bra släkt!

Ibland (som idag, imorgon och för alltid) älskar jag min släkt lite extra mycket. Som i torsdags natt när jag kom hem, vad låg på min säng då? Jo, en splitterny skidjacka från min designerfaster. Japp, det är sant! Lycka! Helt jtätebra, jättesnygg etc, problemet är bara att den var två storlekar för stor, dvs en 40a. Ska be henne köpa en parka från hennes företag också. De har så sjukt snygga kläder!

Julia Jacket (den jag fick) 1600 pix. II Madison Parka 1400 pix. (ska köpas)
Allt finns hos Didriksons
Så sjukt snyggt va?? Och det säger jag inte pga det är min faster som designat dem... De är snygga!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tjena! Såg att du läst StinaLees blogg. Hur ofta gör du det och varför? Brukar du läsa andra bloggar också, i så fall vilka?

2008-11-11 @ 08:34:49
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: Ojoj, en herrans massa frågor... Och en herrans massa svar :p

2008-11-11 @ 17:36:33
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0