Jag älskar migsjälv!

Ibland, som idag, känner jag mig lycklig. Dagen har spenderats med att sova in all den tid jag inte sovit, sen har jag planerat en ordentlig shoppingtur imorgon. Sedan har jag precis insett att jag måste sy in samtliga mina byxor, kjolar etc för att jag har gått ner i vikt! Gratulera lilla Frida nu! Ska dricka vin med Becca bara för att njuta av det.

Snart flyttar jag, om bara några veckor, så jag måste köpa flyttkartonger etc. Har redan börjar pumpa läpparna fulla med collagen för att äntligen få till en plutmun. Jag ska snart blondera tillbaka mitt normala hår också! Lycka! Sen är det bara att fixa till bilen så den klarar kyla, för ja, lilla Frida har fått långlåna en bil ett halvår. Ännu lite bättre.

Jag ska snart visa min acneinspirerade kjol. Ikväll blir det axelbandslös, tight fodral med höga klackar. Det passar man nämligen i när man har stora bröst, smal midja och lite rumpa. YAY! Första gången i livet jag kommer i den.

Och om två veckor kommer min älskade underbara pojkvän ner!!!

Kan livet bli bättre??? Ja, med lite hårförlängningar, vilket ska fixas efter frisörbesöket. Och ja, jag vet att mitt utseende betyder mycket, men det är så livet ska vara. Jag mår helt enkelt så mycket bättre när jag är snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0