Två veckor kvar!

Idag är det exakt två veckor kvar tills jag flyttar, och jag har seriös panikångest inför detta. Ja, jag började gråta idag, fick koncentrera mig på andningen och ta en kopp thé för att lugna ner mig. Kom en timme försent till genrepet till konserten pga detta. Mindre bra, men jag har söta vänner som bryr sig!

Konserten gick förövrigt hur bra som helst, kände mig i storform och faktist ganska sötsnygg. Stor röd rosett i tofsen och allt... Skotskrutig skjorta och leggins. Juligt och fin.

Jag och Johan (den gamle vise mannen...) satt och diskuterade överaktiva barn och att jag ville vara liten och söt, vilket jag aldrig var när jag var liten, och nu är jag lite för lång. Fast Johan sa att jag var liten och söt fortfarande. Sånt är alltid lika roligt, tur att jag hade en massa fountation så att det inte syntes att jag rodnade.

Nej, nu ska jag sova, imorgon är det optikern och Ikea som gäller. Och glöm inte julkalendern!

14 dagar kvar till Branäs.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gööör så :)

2008-11-30 @ 23:44:44
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Frida

svar Elin: japp alltid!

2008-11-30 @ 23:46:51
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0