Äntligen lite medflyt!

Kom precis hem från Olle där vi har suttit och ätit en herrans massa chips och kollat på en herrans massa Southparkavsnitt. Helt otroligt roligt, och jag är ruggigt avundsjuk på hans superfina lägenhet... Ska försöka flörta till mig den någon dag hade jag tänkt! Ska bara fundera på hur. Några tips??

Ojoj, kolla vad söt jag ser ut... Börjar trivas bättre och bättre med migsjälv just nu faktist. Jag känner att jag har ett otroligt medflyt i livet just nu. Har dessutom träffat en jättesöt och supertrevlig kille som jag saknar varje vaken sekund. Imorgon firar jag och familjen min födelsedag och NÄSTA LÖRDAG är det fest! Ring mig innan bara! Jag fick dessutom ett topperbjudande om ett jobb utöver det jag redan har, med en snittlön på herrans många kronor. Och nu snackar vi en herrans massa norska kronor. Så om det inte blir Branäs, så blir det Oslo.

PS. Jag blir lika glad för varje sött sms från dig gubben, du vet inte hur mycket du betyder för mig! Ds.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ÄR jättefin gumman! Man måste bara acceptera sig själv som man är och börja älska sig själv! Puss

2008-10-21 @ 17:45:02
URL: http://pttr.bloggse
Postat av: Anonym

svar Lisa: Jo, jag försöker, tack :) Puss

2008-10-21 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0