Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt!!!

Senaste tiden har varit superrolig men också superstressig. Därav att mitt bloggande har varit lite sisådär halvdålig. Nu tänkte jag recapa lite av allt som hänt:

I torsdags kom världens underbaraste pojkvän ner till mig i Götet och han har varit här fram tills i söndags kväll. Ångest att lämna honom, men jag ska upp till K:stad om förhoppningsvis en kort tid. Vi såg en massa på film (den lilla nörden grät, men det gjorde jag också, så jag ska inte håna honom mer för detta...) och festade med mina vänner.

I lördags hade jag en liten fest för mina nära och kära vänner hemma, och sen på min favoritklubb inne i staden. Vi drack en massa bål, cider, öl, sprit och faktist nästan inget vin överhuvudtaget. Märks det att jag nästan bara umgås med killar. Det snackades en herrans massa tentor också eftersom de andra går på Chalmers och pluggar diverse knepiga ämnen, nivet matte, kemi, fysik och sånt som jag är totalt urkass på. En trevlig kväll iallafall med shotrace, cider och en lång hemåtpromenad på nästan en timme. Tack mina underbara vänner för en finfin kväll!

Igår (måndags...) hade Becca, Sanna och jag musikalkväll, då vi såg på Anything goes och Charlie and the chocolatefacotry om det nu kan räknas som två musikaler. Vi såg även första akten på Figaros bröllop.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅÅh har du skaffat pojkvän? :) Grattis!!

2008-10-21 @ 17:43:48
URL: http://pttr.bloggse
Postat av: Anonym

svar Lisa: Japp :)

2008-10-21 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0