Mogen konversation?

Frida säger: Jag har aldrig sagt att tuttar är ivägen. Det måste väl vara jävligt mkt jobbigare att ha ett par påsar dinglande mellan benen?
Soheil säger: Ja det är jävligt jobbigt faktiskt, alltid i vägen, blö
Frida säger: Serri?
Soheil säger: Eller påsarna är d inget fel på, snarare den oerhört stora falukorven, höhöhö
Frida säger: HÖHÖ

Ja, visst är vi mogna?! Och Soheil är singel, så om Ni vill ha en jättesnäll kille med en stor falukorv mellan benen, så är det bara att kontakta mig i kommentarsfältet så skickar jag hans mailadress. Han är några cm längre än jag är och om han får beskriva sig i tre ord så är det "smart, smartare, terrorist". SÅ! KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0