Sminkad vs. Osminkad

Tack alla människor för snälla kommentarer!
Så, för att visa mitt riktiga jag, dvs lite olika saker så gör jag nu en liten frågespalt:

Namn: Frida
Ålder: Snart 19 om mindre än en månad. (2a oktober..)
Pysslar med: Just nu ekonomiassistent, drar antagligen upp till fjällen och skibummar i vinter.
Intressen: Musik, mode, politik, sång, träning, åka skidor etc.
Gillar: Alla möjliga människor
Humor: Totalt helwhacko aka Jackass eller Japanska pranks. Gillar även när min pappa missminner ord och säger poo istället för bear och flänsost istället för fetaost (detta har han sagt på riktigt de senaste två dagarna... IG -?) . Skrattar även gott och ofta åt mig själv också, jag kan aldrig förvåna mig själv med hur dum jag är!
Rolig info: - Har nästan inget brosk i näsan pga gener.
- Gör alltför ofta sken av sin hårfärg, trots sitt snitt på 18,8 efter gymnasiet.
- Skrek "watch and learn bitches" och försökte grinda, vilket resulterade i en sprucken läpp och blåtira.
- Har enbart sett en disneyfilm och det var "Hitta Nemo".
- Har spelat piano i över 10 år, fast är fortfarande ganska kass.
- Har spelat viola i snart 15 år, och kan ibland låta ganska bra.
- Älskar att sjunga, och gillade att spela Cherubin i skolans uppsättning av Figaros Bröllop!
- Måste någon gång i livet bo i Indien alternativt Kambodja. Jag älskar Asien!
- Jag blir sjukligt lätt matförgiftad, vilket resulterade i en grov sjukdom i vintras...
- Drog i vintras kommentaren "Wait until I cum" till ett par engelska turister i Kambodja. Halvsmart!
Sminkad Vs Osminkad:

Osminkad                                                Sminkad

Kommentarer
Postat av: Mattias (igen. snart är jag stammis!)

Naturligt vacker.



Sen kan jag inte sluta skratta åt meningen "Har nästan inget brosk i näsan pga gener". Jag måste sova snart, thats fo sho!

2008-09-10 @ 23:14:54
URL: http://detarhaliminmuminmossa.blogg.se/
Postat av: FridaLinnéa

svar Mattias: HAHAHA! Ja, men det är sant ju :P

2008-09-10 @ 23:22:58
URL: http://fridaradmark.blogg.se/
Postat av: Lisa

du är vacker både i och med smink. Själv ska jag sminka mig på första gången på JÄTTELÄNGE på lördag. hoppas det gör nån skillnad!

2008-09-11 @ 18:27:17
URL: http://lisaollen.blogg.se/
Postat av: FridaLinnéa

svar Lisa: Du är söt utan smink med! Man behöver inte ha smink för att vara snygg...

2008-09-11 @ 19:52:58
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0