Snygga bilder på mig!

Oh, hjälp vad mycket bättre livet är med låååånga extensions och en riktigt fin och jämn (om än fusk-) bränna! Känner mig lite som Lindsay Lohan i hennes blonda dagar. Säg gärna vad ni tycker! Är jag för plastig?

Japp, det är jag, och jag är faktist ganska nöjd med hur jag ser ut. 34a som jag numera är.

Kvällen spenderades med blåbärssorbet och Poirot på TVn. Svängde också förbi Josse för att lämna av mitt studenttackkort. Stackaren hade sprungit in i en sten och slitit av ledbandet i foten, lilla gumman då! Ville bara sätta henne framför en film och mata henne med mjölk och bullar!


Bye bye from numera snygga, bruna och jättelånghåriga Frida

Kommentarer
Postat av: Lisa

Frida har du gått ner till en 34a? hmm.. är du säker på att du inte behöver hjälp??? låter lite som det.. vill inte alls lägga mig i men är ju högst sagt inne i skiten just nu och det jag läser ser inte bra ut tyvärr. Snälla du måste komma ur dina tankar om det! Snälla hör av dig

2008-09-09 @ 22:11:30
URL: http://lisaollen.blogg.se/
Postat av: FridaLinnéa

Svar Lisa: Olika kläder är olika stora, detta måste ha varit en stor 34a.

2008-09-09 @ 23:12:06
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0